რას გთავაზობთ

ეფექტური მომსახურების ტექნოლოგიები

კურსის მიზანია, ტრენინგის მონაწილეებმა გაიუმჯობესონ მომხმარებლებთან ურთიერთობის უნარი და შეძლონ მომხმარებლებში სერვისისადმი კმაყოფილების გაზრდა. კურსი დაეხმარება მონაწილეებს უკეთეს თვით-ანალიზში და რთულ მომხმარებლებთან კომუნიკაციაში. 

 

 

  • კომპლექსური მომსახურება
  • მომსახურების ეტაპების მიმოხილვა  
  • საკუთარი მომსახურების შეფასება
  • საქართველოში ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომების განხილვა
  • ქეისები
  • კეთილგანწყობის მოპოვების სწრაფი ფაქტორები
  • შთაბეჭდილების ეფექტი
  • პოზიტიურილექსიკა
  • კეთილგანწყობილი ხმა
  • სწორად მოთხოვნილების გამოვლენა, კითხვები
  • აქტიური მოსმენა, რთული მომხმარებელი
  • კონტაქტის დახურვის ელემენტები
  • წინა ხაზის თანამშრომლებისთვის, მათთვის ვისაც აქტიურად აქვს მომხმარებლებთან კომუნიკაცია.