ეფექტური მომსახურების ტექნოლოგიები
კურსის მიზანია, ტრენინგის მონაწილეებმა გაიუმჯობესონ მომხმარებლებთან ურთიერთობის უნარი და შეძლონ მომხმარებლებში სერვისისადმი კმაყოფილების გაზრდა. კურსი დაეხმარება მონაწილეებს უკეთეს თვით-ანალიზში და რთულ მომხმარებლებთან კომუნიკაციაში.
- კომპლექსური მომსახურება
- მომსახურების ეტაპების მიმოხილვა
- საკუთარი მომსახურების შეფასება
- საქართველოში ყველაზე ხშირად დაშვებული შეცდომების განხილვა
- ქეისები
- კეთილგანწყობის მოპოვების სწრაფი ფაქტორები
- შთაბეჭდილების ეფექტი
- პოზიტიურილექსიკა
- კეთილგანწყობილი ხმა
- სწორად მოთხოვნილების გამოვლენა, კითხვები
- აქტიური მოსმენა, რთული მომხმარებელი
- კონტაქტის დახურვის ელემენტები
- წინა ხაზის თანამშრომლებისთვის, მათთვის ვისაც აქტიურად აქვს მომხმარებლებთან კომუნიკაცია.