ინტეპრესონალური ურთიერთობების მართვა
კურსის მიზანია, კომუნიკაციის, საქმიანი მოლაპარაკების, კონფლიქტის მართვის უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება. ეფექტური კომუნიკატორის განვითარება, რომელსაც აქვს ინტერპერსონალური კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები, მართავს გუნდურ პროცესებს და შიდა ორგანიზაციულ – ინფორმაციულ ნაკადებს.
- პიროვნებათაშორისი კომუნიკაცია
- კომუნიკაციის კომპონენტები, ფაზები, მექანიზმები
- ცალმხრივი და ორმხრივი კომუნიკაცია
- ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია
- შეცდომები საუბრისა და მოსმენისას
- ურთიერთობის ტიპები
- თვისებები, რომლებიც გვეხმარება ან ხელს გვიშლის ეფექტური ურთიერთობის დამყარებაში
- ეფექტური საქმიანი ურთიერთობა (პარტნიორებთან, თანამშრომლებთან და კლიენტებთან)
- ნდობის მოპოვება, როგორც ეფექტურობის წინაპირობა
- ასერტული კომუნიკაცია
- კონფლიქტური სიტუაციების სტრუქტურა (წინაპირობები და სახეები)
- კონფლიქტის დინამიკა, ჩართული მხარეების პოზიციები და ინტერესები
- კონსტრუქციული და დესტრუქციული განწყობები და კონფლიქტურსი ტუაციაში ქცევის თავისებურებები;
- კონფლიქტების აღქმის სტერეოტიპები;
- კოფლიქტის აღმოჩენისა და გადაწყვეტის გზები
- კონფლიქტურ სიტუაციაში ქცევის ტექნიკები
- კონსტრუქციული კრიტიკა
- ნებისმიერი დაინტერესებული პირი
- მაღალი რგოლის მენეჯერები