რას გთავაზობთ

ინტეპრესონალური ურთიერთობების მართვა

კურსის მიზანია, კომუნიკაციის, საქმიანი მოლაპარაკების, კონფლიქტის მართვის უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება. ეფექტური კომუნიკატორის განვითარება, რომელსაც აქვს ინტერპერსონალური კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები, მართავს გუნდურ პროცესებს და შიდა ორგანიზაციულ – ინფორმაციულ ნაკადებს. 

  • პიროვნებათაშორისი კომუნიკაცია
  • კომუნიკაციის კომპონენტები, ფაზები, მექანიზმები
  • ცალმხრივი და ორმხრივი კომუნიკაცია
  • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია
  • შეცდომები საუბრისა და მოსმენისას
  • ურთიერთობის ტიპები
  • თვისებები, რომლებიც გვეხმარება ან ხელს გვიშლის ეფექტური ურთიერთობის დამყარებაში
  • ეფექტური საქმიანი ურთიერთობა (პარტნიორებთან,  თანამშრომლებთან და კლიენტებთან)
  • ნდობის მოპოვება, როგორც ეფექტურობის წინაპირობა
  • ასერტული კომუნიკაცია
  • კონფლიქტური სიტუაციების სტრუქტურა (წინაპირობები და სახეები)
  • კონფლიქტის დინამიკა, ჩართული მხარეების პოზიციები და ინტერესები
  • კონსტრუქციული და დესტრუქციული განწყობები და კონფლიქტურსი ტუაციაში ქცევის თავისებურებები;
  • კონფლიქტების აღქმის სტერეოტიპები;
  • კოფლიქტის აღმოჩენისა და გადაწყვეტის გზები
  • კონფლიქტურ სიტუაციაში ქცევის ტექნიკები
  • კონსტრუქციული კრიტიკა

 

  • ნებისმიერი დაინტერესებული პირი
  • მაღალი რგოლის მენეჯერები